marți, 3 iulie 2018

4U❤

''O iubire nespusă nu moare.Te omoară.''

Nimic nu mă bântuie mai mult decât sentimentele nespuse. Te-am visat. M-am visat pe mine...Eram la pieptul tău și-ți ascultam inima cum bate, împreună cu a mea. Eram atentă la cele mai mici detalii ale existenței tale, la tot ce spuneai dar mai ales, la tot ce nu spuneai.
Oricine îți poate atrage atenția, dar numai cineva anume îți poate atrage inima.Tu m-ai atins și mi s-au înmuiat genunchii și mi-au tremurat buzele. Îți întâlneam privirea și nu eram prea sigură dacă sclipirea venea din ochii tăi sau dintr-ai mei... Mă orbea, și nu mai vedeam nimic.
Brațele tale m-au înfășurat ca o liană și te-ai cățărat, ca să-mi ajungi la inimă. Mă țineai strâns, ca să nu-mi iasă sufletul, de parcă ar fi fost al tău. Ia-l! Cu Dragoste cu tot...rămâi doar Tu...cu Mine.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu