miercuri, 4 iulie 2018

Nu mi spune.....

Nu-mi spune cele mai frumoase cuvinte, nu-mi spune ce crezi ca vreau sa aud spune-mi ce simti.
Nu-mi spune ca esti minunat, demonstreaza-mi in fiecare clipa ca meriti sa fii in sufletul meu. Sa ocupi tu locul principal.
Nu-mi spune nici ca eu sunt minunata, pentru ca eu stiu cum sunt...tu nu ma cunosti.
Nu ma cauta neincetat pentru ca ti-am spus ca indiferenta nu ma atrage...cauta-ma cand simti si daca simti, pentru ca eu voi stii de fiecare data cand incerci doar sa dai bine...
Nu-mi interzice nimic...e posibil sa nu-mi placa, te voi privi si imi voi vedea de drum. Dar poti sa imi spui ce te deranjeaza, ce vrei sa schimb...iar eu iti promit ca pentru un noi sanatos voi da tot ce-i mai bun din mine.
Nu-mi spune ca ai incredere in mine pentru ca ma vei face sa ma simt mica...eu nu am in tine, sau cel putin nu atat de mult cum mi-as dori. Nu ma certa, dar increderea se castiga.
Nu-mi spune sa renunt sa fiu copil...pentru ca uneori iubesc sa fiu. Asa cum iubesc sa fac oamenii sa zambeasca, tu te-ai convins...ai vazut cum iti provoc mereu zambetul!
Nu-mi spune niciodata ca familia nu e importanta, pentru ca ei inseamna totul pentru mine.
Nu-mi spune ca nu-ti respecti mama pentru ca nu voi ajunge niciodata sa te iubesc.
Nu-mi spune ca viata alaturi de tine o sa fie ca in basme...stiu, stim amandoi ca viata nu e doar roz, are toate culorile...doar demonstreaza-mi ca nu o sa pleci in cele intunecate...
Nu-mi spune niciodata sa renunt la vise doar pentru ca sunt greu de realizat...eu lupt pentru ele, tu doar spune-mi ca pot!
Nu-mi spune multe acum.. pentru ca in timp ma voi convinge singura...nu-mi spune niciodata ce nu simti pentru ca eu imi doresc un barbat sincer.
Nu-mi promite nimic pentru ca au mai promis si altii...si totusi au plecat...tu doar demonstreaza-mi ca esti diferit.
Nu-mi spune cuvinte, arata-mi fapte...

2 comentarii:

  1. You have to walk carefully in the beginning of love; the running across fields into your lover’s arms can only come later when you’re sure they won’t laugh if you trip

    RăspundețiȘtergere
  2. Un mare mulțumire de la Maria Fieraru către DR DAWN pentru că m-ai ajutat să-mi reconstruiesc casa spartă. Incoerența a fost la ordinea zilei în casa și în căsătoria mea. Soțul meu a avut o problemă al naibii și îmi sfâșie carnea de când am început să avem prea multe dezacorduri. În unele zile tocmai a plecat și nu s-a întors decât în ​​ultimele săptămâni. Am fost devastat și am încercat tot ce am putut pentru a remedia problemele, dar nu am reușit. A trebuit să caut ajutor și am fost îndrumat de un prieten să contactez DR DAWN, ceea ce am făcut. Nu am știut niciodată că va fi posibil pentru că problemele persistaseră timp de doi ani întregi. DR DAWN m-a liniştit şi mi-a spus să am încredere în el şi să cred că dorinţele mele se vor împlini. Mi-a reparat căsnicia cu relația sa puternică de reuniune de dragoste și casa mea este din nou grozavă și soțul meu este cu mine pentru a nu pleca niciodată. Contactează-l și tu și crezi că te poate ajuta pentru că nu are înregistrări proaste. Doar WhatsApp-i +2349046229159
    sau e-mail-i prin: dawnacuna314@gmail.com

    RăspundețiȘtergere