duminică, 28 noiembrie 2010

pe trupul tau......

Trupu-ţi simt vibrând uşor,

Mă-nbrăţişezi şi simt a ta plăcere

Dorinţa ta de nesfârsit amor

Mă-ndeamnă la iubire.

Pe trupul cald, broboane de sudoare

Încep s-apară şi strălucesc pe sânii goi

Trupurile le-apropiem mai tare,

Şi-nlăturăm şi colţul de-aşternut, ce mai era-ntre noi

Sânt valul ce se-apropie de ţărm

Iar tu eşti ţărmul ce m-aşteaptă

Şi voi veni, chiar de mă sfărm,

Pe trupul tău voi fi o apă

Voi fi a ta acum şi-n veci,

Căci m-am născut din vânt şi ape

Şi-am străbătut oceane reci

Ca să te am aproape

Ţi-oi da iubirea în zori de zi

Din raza de la soare

Şi-n raza lunii te-oi iubi

Căci te-oglindeşti în mare.

Menirea mea-i să te iubesc

A ta, să mă iubesti in veac

Căci fără tine, mă gandesc,

Aş fi o undă într-un lac.

Pentru tine,iubire,as vrea sa fiu,

La fel, ca apa unui rau,

In care-ti intra trupul gol,

Iar el te mangaie domol.

Bratul meu, sa te-nconjoare,

La fel ca apa curgatoare.

Trupul cald, frumos de fata,

Sa il simt , cum se desfata.

Iar pe mal, umbrar sa fiu,

Sa-mi umplu sufletul pustiu,

Cu trupul ud, cu chipul tau,

Sa fii, iubirea mea, mereu.

Sa fiu iarba, verde, deasa,

Pe, care-o calci, iesind din apa.

Iar apa , ce se prelinge, incet, pe trupul tau,

Sa fie , hrana sufletului meu.

Sa-ti fiu, asternut din flori,

Pe care te trezesti, in zori.

Sa fiu, petalele de flori,

Ce s-au lipit, de sanii goi.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu