luni, 10 octombrie 2011

***


Mi-e frig...atat de frig...de singuratate,incat as vrea sa ma acoper cu sufletul tau...iar inima ta,sa-mi calauzeasca gandurile spre descifrarea tainei tale...
Mi-e dor...atat de dor...de soapte de iubire,incat as vrea sa devin bataie a inimii tale...sa vibrez cu propria-ti fiinta...sa-ti simt freamatul trairilor...!
Mi-e sete...mult prea sete de sarutul tau...ca pe un potir eu capul ti l-as tine si as sorbi din plin aroma...petalelor de trandafir..!
Dar poate ca...de sete si de dor eu cred ca voi muri...si de ce nu,apoi sa renasc...si sa cunosc IUBIREA!
Ma doare si sufera intreaga-mi fiinta stiind ca iubirea-mi se pierde in neant,as vrea doar sa o pot oferi...acelui SUFLET care trairea-mi va intelege!
Stiu doar ca timpul sapa in sufletul meu rana...as vrea sa devin una cu Universul...cu universul tau!
Acum,ma pierd in amintiri si incerc sa ma inalt spre viitor,traind prezentul!
O ultima lacrima imi incalzeste obrazul,ducand cu ea in infinit amarul unei vieti parca demult traite...iar zambetul apare precum un rasarit din ape...aducand din nou lumina si speranta in privire...!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu