joi, 4 iulie 2013

pentru EL

,, ,,Cândva, nu foarte demult, am crezut că am aflat ce e dragostea, dar cred că am cunoscut doar latura întunecată a iubirii și niciodată nu am crezut că o să mai iubesc...
Cu trecerea timpului am în
țeles că dragostea se demonstrează cu fiecare moment, sărut, gest și nu doar prin cuvinte, cu trecerea timpului am cunoscut, mi-am făcut iluzii, am iubit, am pierdut în iubire.
 Am întâlnit adevărata dragoste, te-am întâlnit pe tine atunci când pierdusem orice speran
ță, pierdusem încrederea în dragoste și tu m-ai ajutat s-o recapăt. Știam ce înseamnă să iubesc, dar nu știam ce înseamnă să fiu iubita, acum da, pot să vorbesc despre cum este să fi iubit și despre ceea ce simt atunci când știu că sunt iubita.
Nu neg faptul că mă întristez distanta ce ne separă, dar
știind că ești acolo îmi da puterea să merg mai departe, să lupt pentru tine, pentru noi. Nu am nici-o îndoială că destinul avea pregătită întâlnirea noastră și îi mulțumesc Lui Dumnezeu că ai fost în acel loc, la acea oră, în acea zi când noi ne-am cunoscut.
Nu-mi pare rău de nimic, nici de trecutul ce atâta timp m-a măcinat, nu-mi mai este teamă să simt, să iubesc, să sper, nu-mi pasă dacă sufăr,
știu doar că te iubesc cum n-am iubit pe nimeni, și atunci când viața o să ne despartă voi înțelege, voi pleca cu un zâmbet pe față pentru toate momentele de fericire ce mi-ai dăruit, pentru toate cuvintele frumoase ce au umplut sufletul meu... pentru simplul fapt că ți-am atins mâna și buzele moi cuprinși de farmecul iubirii.
 Î
ți voi mulțumi pentru că ai existat în viața mea și pentru că mi-ai arătat ce este iubirea, m-ai făcut să o simt și o voi simții până la ultima suflare a sufletului meu. Voi pleca din astă lume cu lacrimi în ochii, dar cu satisfacția că da, există iubirea eternă,! 

3 comentarii: