miercuri, 3 mai 2017


Eu am trait prin tine, pentru tine si in absentza ta... Te iubesc din tot sufletul meu si te-astept...Te-am asteptat atatia ani ca sa apari... si te voi astepta inca pe atat,  pentru ca o singura data in viata iti intalnesti jumatatea cealalta care e ca tine... Indiferent de ce va fii in viata mea, TU vei ramane sufletul meu si pentru care am sa dau totul la o parte daca intr-o zi te vei hotari sa apari  chiar daca doar pentru o secunda... Mai bine 5 ani de fericire decat 10 de nefericire... Eu zic ca mai bine o secunda de fericire absoluta decat o viata fara iubire...
      Sufletul meu, vreau sa ma tii in bratze si-apoi sa iti continui viata de pana acum... Nu vreau mai mult decat ceea ce poti sa imi dai...
TE IUBESC, simplu, banal, dar absolut...".."

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu