sâmbătă, 14 aprilie 2018

. ..as vrea.....

As vrea sa iti pot spune “Si eu te iubesc”insa sufletul meu s-a schimbat,tu l-ai schimbat.Dar aleg sa-ti spun,:Si eu te iubesc,asa cum ma iubesti tu,ca un bun prieten,ca o sora,ca un frate,ca orice…numai ca barbat nu,pentru ca vezi tu,uneori oamenii se intorc cand e mult prea tarziu.Astazi zambesc,simti?Si nu multumita tie,zambesc pentru ca am ales sa zambesc,am ales sa ma iubesc,am ales sa ma indepartez de tine,tu,cel care candva…mi-ai facut sufletul sa planga,astazi,rade…dar nu multumita tie,subliniez! Nu am nevoie de un om ca tine,nu pentru ca as fi eu mai buna,ci pentru ca tu nu esti bun pentru mine.Fii fericit si crede-ma eu am sa fiu primul om care se va bucura pentru tine.

Asa a luat sfarsit o iubire ce credeam ca va fi vesnic in sufletul meu.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu