sâmbătă, 4 decembrie 2010

Dor de Mos Nicolae

Mi-e dor, mi-e dor de mosul bland,
Cu barba-i alba ca ninsoarea ,

Mi-e dor de cozonacul aburind,

Pe care-l framanta bunica, seara.


Mi-e dor de mosul de-altadata,
Ce somnul mi-l veghea, furis,
Mi-e dor de nuielusa poleita,
Ascunsa in ghetute, pe furis.

Mi-e dor de saniuta cu talpici,
Pe care -o mesterea bunicul,
Mi-e dor de prichindei, de pici,
Ce se-nchinau, smerit, la Sfantul.

Mi-e dor de bunicuta ce statea
La gura sobei, depanand povesti,
Dar, mai ales, mi-e dor de tine:
Copile de-altadata, unde esti

..si pana vine mosul,sa fim cuminti .

2 comentarii:

  1. Felicitari ..esti superba ,,Felicia..." GeoGigi68

    RăspundețiȘtergere
  2. Ma bucur ca Dor de Mos Nicolae va place si va incalzeste sufletul.Dar unde este autorul???Cautati pe site-ul parinti.com si veti gasi foarte multe poezii scrise de acelasi autor:Ungureanu Magdalena.Cititi ,,La fereastra iernii" si sunt sigura ca fiecare dintre voi se va reintoarce in copilarie.

    RăspundețiȘtergere