joi, 30 decembrie 2010

Te ating usor ...


Te ating usor pe buzele-ţi fierbinţi,
Şi tremur in tăcere cînd ochii tăi mă cheamă—
Îmi ridic privirea…tu mă cuprinzi cu dor…mă simţi—
Şi lacrimi de iubire cad pe pinza nostră ce se tot destramă…

Ore-ntregi te-as mîngîia şi te-aş privi cu dor
Cînd noapte e afară şi luna ne pîndeşte—
Şi n-aş mai observa al timpului scurt zbor—
Cînd ochii tăi tăcuţi se-nchid …şi-o lume ne priveste….

Prin părul tău frumos ..adieri de vrajă trec
Iar tu priveşti în jur…cu-a mea iubire mai respiri—
Şi chiar de-o fi să ştiu …că nu te mai găsesc ..nu plec—
Rămîn aici cu-a ta fantasma …pe-un pat scaldat in trandafiri….

Să te sarut cu vraja-mi din priviri
Şi pe ale tale pleoape reci sa te mîngîi cu mare dor—
Ca o umbră să te privesc măcar din amintiri –
Şi să te strig… sa te intorci ,iubire,în nopţi tăcute de amor !!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu