marți, 28 mai 2013

Cate am pe suflet,cate-am strans.....

Cate am pe suflet,cate-am strans,
N`ar mai trebui sa ma opresc din plans
Si chiar daca-ti spun oricum nu crezi,
Mai bine sa tac, sa te las sa pleci.

Lacrimi de iubire,
Tot ce am de la tine,
Am ca amintire,
Cand mi-e dor de tine...

Niciodata nu ti-am spus,
N' am vrut sa-ti arat
Cata durere am in suflet
Dar acuma nu mai suport

Am lasat tot timpul de la mine
Si am incercat
Ca sa fac sa fie bine
Dar vad ca n-ai meritat

Tot timpul te-ai comportat ciudat
Si de fiecare data ai gresit si te-am iertat
Mereu am incercat placerile sa-ti fac
Dar niciodata n' am reusit ca sa iti fiu pe plac

Nu am fost asha cum ti-ai dorit,
Niciodata nu te-am multumit,
De la mine dragoste n' ai vrut,
Putea-i sa-mi fi spus de la inceput.

Prietenii imi spun ca nu am facut bine,
Ca te-am iubit si am facut totul pentru tine
Dar atunci cand imi aduc aminte de tine
Se rupe ceva in mine,
Plang si nu ma pot abtine.

Amintiri cu tine doar cateva mai sunt
Si timpul ce trece poate ma va ajuta sa uit,
Sa le scot din gandul meu si parca totusi n`as vrea
Caci dac`ar fi sa vii din nou la mine Sunt sigura ca te-as ierta. ...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu