miercuri, 29 mai 2013

Nu te pot uita.....

Oricat de mult as vrea,
Tot nu te pot uita.
Pe oriunde pasesc
Eu tot la tine ma gandesc.

Ai aparut in viata mea
Cand nici nu mai speram
Repede mi-ai cucerit inima

Chiar daca iubire eu nu mai vroiam.

Iti amintesti cum s-a infiripat idila noastra,
Cum ma scaldam de la-nceput in privirea ta albastra?
Veneai mereu degraba sa ma intalnesti,
Ma fascinai si imi spuneai povesti.

De la-nceput in suflet mi te-ai strecurat
Mi-ai aratat ce-nseamna sa fi om cu adevarat.
Deci, cum as putea ca sa te uit iubitul meu
Cand tu pentru mine esti nepretuit ca si un zeu!

Chiar daca as vrea sa ne-ntalnim de 7 ori pe zi,
Desi tocmai te-am vazut deunazi,
Te rog frumos sa nu te superi
Ca sa-mpac ti-as darui si nuferi.

Privirea ta, tandretea ta si bunatatea,
Cum crezi ca le-as putea uita,
Cand nu mi-a mai oferit asa ceva, altcineva,
Dar nu imi esti permis, asta-i fatalitatea.

Nu pot sentimentele sa-mi reprim
De aceea as vrea impreuna sa mai fim.
Si-as vrea sa ne mai iubim odata si-nca-o data,
Caci pentru tine eu simt o dragoste adevarata.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu