duminică, 4 ianuarie 2015

Ultimul dans



Niciodata nu mi-ai spus ca visele pot muri... Niciodata nu mi-ai spus ca iluziile pot ucide... Mi-ai spus ca pot sa visez... Si am visat...
Dar intr-o zi mi-ai spus ca vrei sa pleci, ca nu mai ai nimic de spus... ca sufletul ti-e golit...
M-am gandit ca poate doresti altceva... este dreptul tau de a alege... eu nu-ti pot oferi decat iubirea mea si atat... sufletul meu este la picioarele tale...
Daca in adancul sufletului, inima ta a batut macar o clipa alaturi de inima mea, te rog acorda-mi acest ultim dans magnific, acest vals al iubirii mele pentru tine.
Vom fi doar noi doi in intreg universul, in marea sala de bal a vietii... petale de trandafiri vor ninge peste noi... iar pasii nostri, pe ritmul muzicii de unu-doi-trei, unu-doi-trei, vor pluti dintr-un capat in alatul al salii...
Cand dansul se va sfarsi usa vietii tale va fi deschisa pentru libertatea dorita... Eu am sa raman si am sa te astept in aceasta mare sala de bal a vietii, adunand petalele de trandafiri peste care pasii tai au trecut, ... in speranta ca te vei intoarce...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu