luni, 4 iunie 2018

4U❤

Vreau să ştii că zi de zi mă gândesc la tine, aş vrea să te sărut clipă de clipă şi să te am lângă mine secundă de secundă. Orice ai face sunt alături de tine. Sper ca toate visele tale să se împlinească. Oriunde, oricând, voi fi lângă tine dorindu-ţi dragoste şi fericire. Pentru că te iubesc.Atunci când iubeşti pe cineva, desenează un cerc în jurul numelui acelei persoane în loc de o inimă, pentru că inimile se pot frânge, dar un cerc nu se sfârşeşte niciodată.Iubirea e tot ce dorim, iar în final e tot ce-am avut. Dacă există un sens al vieţii... Atunci ea este sensul, dacă nu... Ea ar trebui să fie.
Nu ştiu ce s-ar întâmpla cu mine dacă tu nu ai exista, întotdeauna îmi inveseleşti ziua şi mă faci să simt că trăiesc cu adevarat, tu esti steaua mea călăuzitoare, care îmi păzeşte nopţile, nu pot decât să te iubesc foarte mult şi tu eşti totul pentru mine! Dacă m-ai întreba cine sunt, ţi-aş răspunde IUBIREA, dacă m-ai întreba ce fac, ţi-aş spune IUBESC, dacă m-ai întreba pe cine, aş spune PE TINE! Eşti în gândul meu mereu şi visez să-ţi sărut buzele de mii de ori. Mă uit în ochii tăi şi simt că tu eşti tot ce mi-am dorit!

Un comentariu:

  1. “Follow your heart, but don’t forget to take your brain with you.”

    RăspundețiȘtergere