marți, 7 august 2018

......😔😔

                                                                          Dacă n-o vrei, nu ţine locul ocupat! Dă-i drumul la mână şi lasă locul liber. Poate că un alt bărbat aşteaptă la colţ plecarea ta pentru a-i bate politicos la uşa sufletului ei şi, după ce-i intră-n casă, începe să-i ofere fericirea ce i-a lipsit cât a fost cu tine.
Tu, cel care o ai, dar n-o simţi, înţelege că plecarea nu înseamnă să-ţi pierzi orgoliul ori masculinitatea. Dacă te lasă femeia pe dinafara vieţii ei, nu înseamnă că n-ai fost un bărbat bun, ci doar nepotrivit. Ori potriveala asta se întâmplă o singură dată în viaţă, cu o singură persoană. Să laşi locul liber dacă n-o vrei este o dovadă de bărbăţie, de responsabilitate, de altruism şi de respect. Să-l ţii ocupat pentru a nu avea şansa la fericire este o prostie. Nu ţine locul ocupat de teamă că ea ar putea fi fericită înaintea ta, căci să obţii fericirea nu-i un concurs. Ea vine în momente diferite pentru fiecare om în parte. Dă-i voie să aibă parte de ceea ce-i lipseşte cu tine, mai ales că eşti conştient că-i doar o risipire ceea ce aveţi voi. Că certurile-s dese, că doar certurile au mai rămas....Şi câte-o noapte de sex. Şi promisiuni de ambele părţi, despre care ştiţi amândoi că nu vor fi împlinite niciodată.
Poate te întrebi de ce nu pleacă de la sine. Nimic greşit. Din experienţa mea, femeile se leagă mai profund de bărbat, cred mai mult în relaţie, speră mai mult că va fi bine. Poate că-s prostuţe sau poate că-s sufletiste şi visătoare. Şi poate a încercat să se rupă de tine, dar de fiecare dată ţi-a căzut în plasă atunci când ai venit s-o împaci. Şi poate ai venit s-o împaci, conştient fiindcă nu vă potriviţi, doar pentru că nu puteai accepta singurătatea.
Poate că-i timpul să laşi liber locul tău, însă doar tu ştii ce trebuie să faci...

Un comentariu:

  1. Un mare mulțumire de la Maria Fieraru către DR DAWN pentru că m-ai ajutat să-mi reconstruiesc casa spartă. Incoerența a fost la ordinea zilei în casa și în căsătoria mea. Soțul meu a avut o problemă al naibii și îmi sfâșie carnea de când am început să avem prea multe dezacorduri. În unele zile tocmai a plecat și nu s-a întors decât în ​​ultimele săptămâni. Am fost devastat și am încercat tot ce am putut pentru a remedia problemele, dar nu am reușit. A trebuit să caut ajutor și am fost îndrumat de un prieten să contactez DR DAWN, ceea ce am făcut. Nu am știut niciodată că va fi posibil pentru că problemele persistaseră timp de doi ani întregi. DR DAWN m-a liniştit şi mi-a spus să am încredere în el şi să cred că dorinţele mele se vor împlini. Mi-a reparat căsnicia cu relația sa puternică de reuniune de dragoste și casa mea este din nou grozavă și soțul meu este cu mine pentru a nu pleca niciodată. Contactează-l și tu și crezi că te poate ajuta pentru că nu are înregistrări proaste. Doar WhatsApp-i +2349046229159
    sau e-mail-i prin: dawnacuna314@gmail.com

    RăspundețiȘtergere