duminică, 12 august 2018

😘😘

Fă un periplu pe pielea mea și iubește-mă! ~
~ Lasă căldura corpului tău să mă încălzească,
Lasă-ți gura să spună că mă iubești,
Lasă îmbrățișarea brațelor tale să mă înconjoare,
Luminează-mă, aprinde-mă pentru tine, cu toate flăcările!
Lăsă-ți ochii să vadă și bucuriile și tristețile,
Lasă-mă să învăț de la tine ce înseamnă să trăiești
Și îți voi da fericirea și dragostea de care ai avut atâta nevoie.
Lasă-ți zâmbetul să mă înmoaie,
Lasă destinul să fie liber
Și nici zgomotul și nici gura lumii nu ne va deranja,
Pentru că suntem mai mult de atât.
Lasă-mă să mă salvez în modul ăsta nebun în care mă iubești,
Lasă-mă să îți aparțin până când voi muri,
Căci noi doi suntem esența tuturor sublimelor,
Împreună o să facem lumea mai bună prin dragoste,
O va elibera, purifica și o va curăța și ne va înălța la ceruri!
O să cântăm amândoi un singur cântec,
Simfonia vieții și a universului
Iar îngerii, ghizii și toate ființele luminoase vor fi cu noi,
Vom coborî lumina pe pământ, pentru că dragostea e unica noastră patrie!
Vom binecuvânta viața și universul sacru în care suntem,
Căci noi doi nu suntem doar atomi și molecule,
Suntem simțuri, oase, apă, artere, amestecate într-o singură ființă,
Suntem doi sălbatici separați și atât de perfecți împerecheați!
Lasă-ți buzele să-mi ardă pielea, căci ele îmi amintesc că sunt în viață
Și mâinile tale care merg haotic pe corpul meu
Și vocea ta care mă face să ard milimetru cu milimetru,
Așează-mă în inima ta ca un trandafir la rever, privind mereu înainte,
Fă un periplu pe pielea mea și iubește-mă, așa cum numai tu știi să mă iubești! ~

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu