vineri, 4 ianuarie 2019

4U❤

♥ TE IUBESC ♥
Am incercat sa te scot din adancul inimi mele …. Pentru un moment… doar sa te privesc o data si sa-ti soptesc….. Te iubesc…. dar nu am putut…..Mi-am intrebat sufletelu de ce nu se poate.. iar el mi-a soptit .. : pentru ca va ramane acolo pentru totdeauna… spunandu-mi ca esti un ingeras pe care trebuie sa il hranesc cu dragoste si sa-i astampar setea cu iubire…Atunci… Am inteles ca tu esti acea persoana la care am visat toata viata, tu esti acea persoana cu care imi doresc sa plutesc pe aripile dragostei, tu esti acea persoana la care pot sa-i spun cu toata fiinta mea Te iubesc…. care sunt de fapt doar doua cuvinte pe care le rostesti intr-o secunda , dar iti trebuie o viata sa le traiesti.
Pana sa te intalnesc pe tine nu credeam ca am sa cunosc cu adevarat ce inseamna dragostea; cunoscand sentimentul de dragoste doar prin imaginatia mea, totul era creeat asa cum mi-ar fi placut mie sa fie, aveam doar o viziune a dragostei, dar acum ca te am pe tine, simt ca totul e un vis frumos din care nu as mai vrea sa ma trezesc niciodata, totul e asa cum mi-am imaginat, de aceea pot spune ca Te iubesc di-nainte de a ne fi intalnit, iar in momentul in care ti-am vazut chipul am fost fermecata.. nu credeam ca vom ajunge sa “plutim” pe aripile dragostei impreuna.
Nu conteaza cat timp petrecem impreuna, iubirea noastra nu consta in cantitatea lui ci in continutul sau, si chiar daca ne iubim doar un minut, ne vom iubi asa cum nimeni nu a mai facut-o sau nu o va face pana acum, iar daca nu vom ramane impreuna, nu voi regreta, ca pentru un minut ti-am aratat ce inseamna dragostea, si nu voi regreta niciodata ca am zambit, ca am iubit alaturi de tine ca pentru un minut am cucerit lumea.
Am sa te iubesc toata viata mea si singura dorinta este sa te am alaturi pentru totdeauna.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu