miercuri, 13 februarie 2019

4 U♥️

Stiu că nimic nu e pentru totdeauna,
dar aș vrea ca tu să fii....sa-mi fii aici, acolo ...sa-mi bati in piept , precum cel mai suav ceas facut cu sfințenie de un ceasornicar priceput.... sa-mi fii mereu alaturi iar eu sa-ti stau in dreapta primindu-te, zâmbindu-ti, șoptindu-ti doar atat... TE IUBESC! Știu..sunt cuvinte ce nu le spui mereu....dar ce trăiesc cu TINE ma face sa-mi doresc sa ți le scriu.... Știu dragostea e unica, specială plină de MInuni , dar TU ai tot pentru a fi numit simplu...IUBIRE ...știu și simt ca meriți TOT! Ești parte din mine, îmi sălășluiești in ungherele inimii, te ascunzi in suflet și te respir prin pori! ... Inima mi-e plină de tine, gândul te poarta mereu, oricum , oricând, oriunde... ahhhh și cât de mult îmi place acest sentiment pur și curat numit IUBIRE amestecat cu DORINȚA de tine, de NOI.... atâtea clipe și momente in DOI! Ce trăiesc alături de tine și prin tine nu pot sa scriu, dar simt cu toată ființa mea... nu pot sa-ți spun intru totul dar IUBESC... sa te IUBESC pe TINE!

Un comentariu:

  1. Se va intoarce, se va întoarce…
    Stăruia ca vânătul acela pustiu să o azvârle înapoi pe țărm, și-și promise că o va aștepta. Se aplecase cu nesiguranță spre carnetul rămas pe plaja. Era un jurnal, care avea pe prima pagină însemnate cu cerneală neagră, atinsă de stropii mărunți, mocnind a răceală si fiori, ai mării, două litere, L v ....inițialele numelui lui.

    Dacă ne iubim ..o să ne mai întâlnim încă o dată ��❤��❤

    RăspundețiȘtergere