marți, 29 martie 2011

am gresit....


Am gresit ca am incercat sa te visez!Si chiar ma intreb,de ce te mai pastrez in gandul meu?In fiecare noapte,iti aud ecoul in ascunse soapte,te pot ierta dar,dar nu pot in uitare!Sa te ascund, durerea-i mult prea mare! Si ma tot pierd in somnul ce ma iarta,ca bantui peste tot cu a mea soarta. Chiar am gresit ca n-am dorit sa pleci?Ma urmaresc secundele prea reci in care asteptam zambetul tau ca pe o lumina a sufletului meu!Si-am asteptat dar,n-am gasit in vis nimic ,din ceea ce tu mi-ai promis!Poate gresesc ca iti dau iertarea mea, nici nu cred ca iti mai pasa de ea acum!Ma intreb si acum,de ce te mai pastrez in gandul meu si, inca te mai visesz! Greseala mea a fost ca te -am crezut si,poate de aceea te-am pierdut!Cand fericirea ta va fi deplina ,iti voi trimite o raza de lumina,te va imbraca in albastru infinit,iar eu ma voi ierta ca te-am iubit. .......

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu