luni, 7 martie 2011

Toate florile din lume pentru tine , mama mea


E ziua ta,maicuta buna

Toate florile din lume

Astazi pentru tine,am sa le prind intr-o cununa

Si cantece…si raze de soare…

Nisipul de la mare…si o bucata de luna

Toate astazi cu mine recita

Poezia frumoasa,pentru tine scrisa

Fi mama,o viata fericita

Cand astazi sufletul tau de dor,ma cheama

Si ochii tai blanzi,frumos tezaur

Parul tau,cosite de aur

Frumusetea-ti nemaiintalnita,scot la iveala

Este astazi ziua ta,

Si casa,de flori iti este plina

Bucuria azi troneaza,in a ta inima

Dar un lucru vreau sa stii mamica mea,

Chipul,cu care imi e tatuata inima

Ca pe cerul mare,sunt stele o mie

Printre ele,numai una

Ti-am gravat-o cu iubirea

Ce pe veci ti-o port.

(posta de Iulia , pentru mama mea , Felicia)

Un comentariu:

  1. LA MULTI ANI cu multa sanatate si iubire pentru toate femeile din lume !!!!!

    RăspundețiȘtergere