vineri, 23 martie 2018

....eu

..Am iertat greseli de neiertat ,am incercat sa inlocuiesc persoane de nenlocuit si sa uit persoane de neuitat .Am actionat din impuls ,dar am fost dezamagita de oameni pe care-i credeam incapabili de a face anumite lucruri ,dar si eu am dezamagit .Am tinut pe cineva in brate pentru al proteja .Am ras cand nu trebuia .Mi-am facut prieteni pentru totdeauna .Am iubit si am fost iubita ,dar ,am fost si respinsa .Am fost iubita si n-am stiut sa iubesc .Am tipat si am sarit in sus de bucurie ,am trait pentru dragoste si am facut promisiuni pentru totdeauna dar inima mi s-a frant de atatea ori .Am plans ascultand muzica sau privind fotografii .M-am indragostit de o voce ,de un suras ...Aproape am crezut ca voi muri de atata nostalgie si...Dar am supravietuit. Inca traiesc !Si totusi merg inainte ."

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu