duminică, 25 martie 2018

....si totusi....

Sunt puternica, pentru ca am fost sensibila... Sunt inteleapta, pentru ca am fost stupida... Sunt recunoscatoare, pentru ca am vazut necazul... Rad, pentru ca am cunoscut tristetea... Iubesc cu atentie, pentru ca am trait supararea... Indragesc, in fiecare clipa, oamenii care-mi plac,pentru ca am trait pierderea... Atunci cand m-au ranit , am stiut sa iert... Atunci cand am vazut ca nu mai am sanse, am stiut sa renunt... Atunci cand am simtit ca nu mai am loc in viata cuiva, am stiut sa plec... Atunci cand m-a durut, nu mi-a fost frica sa plang.... Si mereu am stiut sa fiu sincera, atat cu mine cat si cu cei din jur... Multi au numit asta sensibilitate, si doar foarte putini au inteles ca aceasta e de fapt adevarata putere!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu