joi, 1 martie 2018

....iubirea mea secreta....

Nu mă pot dezlega de tine și de iubirea ta.
Inima mi-am pus-o gaj în glumă și m-am trezit iubind…
Acum nu mai pot scăpa de tine.
Ești în sângele meu ca un virus, ca o boală incurabilă, iar eu o bolnavă fără leac…
Îmi ești în corp ca o febră crescândă ce nu-mi dă pace și mă face să delirez.
Îmi ești în suflet, lipit, fixat, ca un tatuaj permanent ce-l port pretutindeni…
Îmi ești în fiecare respirație, în fiecare bătaie a inimii… îmi ești în fiecare sărut, în fiecare atingere…
Timpul a trecut și și-a lăsat amprenta de necontestat peste lume, peste viață, peste mine… însă tu ești mai absent și mai prezent ca oricând!
Se pare că vindecare pentru mine nu există… sufăr de o boală ce recidivează mereu și mereu IUBIREA

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu