joi, 11 ianuarie 2018

.....simplu....


Esti persoana cu cel mai bun suflet, cel mai nobil caracter, cea mai frumoasa personalitate. Ai toate calitatile cu care poate fi inzestrat un om, iar admiratia mea pentru tine creste in continuu si dragostea este nemarginita.
Esti singura iubire pe care am cunoscut-o cu adevarat. Singura persoana pentru care as face orice in viata asta si ti-as oferi tot ce ti-ai dori real sau ireal. Te-am cunoscut cand imi doream sa iubesc, parca pe tine te cautasem tot timpul. Te iubesc si sunt definitia fericirii eterne. Te iubesc pentru linistea daruita clipelor alaturi, te iubesc pentru ca imi zambesti, pentru ca ma alinti, pentru ca ma atingi, imbratisezi. Te iubesc pentru ca sarutul tau ma face sa simt ca traiesc fara regrete. Te iubesc pentru toate clipele  minunate alaturi de tine. Te iubesc pentru ca traiesc implinirea mea totala.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu