marți, 2 ianuarie 2018

....Te iubesc enorm

Iubire....

Vreau să ştii că te iubesc enorm, te respect, te admir şi te preţuiesc ca pe nimeni altul….
Vreau să ştii că dacă am ales ca TU să-mi stăpâneşti inima, înseamnă că eşti o fiinţă specială, deosebită pentru mine.
Vreau să îţi cer ca în fiecare zi din viaţa ta să îţi aduci aminte de aceste cuvinte.
Vor fi zile în care nu voi şti să îţi arăt toate acestea, sau poate nu voi putea, dar tu să îţi aduci aminte tot mereu de aceste cuvinte, pentru că doar ele reprezintă Adevărul a ceea ce simt pentru tine…
Vor fi zile în care voi fi precum un înger şi te voi trata cu multă iubire şi tandreţe, dar vor fi şi zile în care nebuniile minţii mele îmi vor întuneca fiinţa şi mă vor transforma în cealaltă latură a mea, cea demonică, iar atunci poate voi fi mai rece, poate voi fi distanta, poate voi greşi faţă de tine, poate te voi supăra, poate te voi necăji… dar tu să nu uiţi mai ales în acele zile, aceste cuvinte…
Să nu uiţi că sunt doar un Om, cu bune şi cu rele, dar în fiecare zi a vieţii mele, chiar şi în
cele mai crunte şi mai dărâmante zile, te iubesc enorm…. şi acesta este singurul meu adevăr….

Un comentariu: